Nisan bir

IMG_0234

Kuyruklu çocuklarımın hepsini çok seviyorum ama bu kızın yeri bir başka, çok cilveli , çok nazlı çok da güzel … Haksız mıyım Allah aşkına?

Buraya ısınmaya çabalıyorum , takipçiler ” takipçi butonu ” olmayışından şikayetçiler , biraz uğraştım buldum ama sanırım blog temam desteklemiyor. Siz beni google plus’ tan izlemeye devam edin , orada blog yazılarım anında güncelleniyor !

Nisan’ın ilk yazısı bu olsun !

Nisan bir” üzerine 10 yorum

  1. rusyena dedi ki:

    tesadüfen tıklamasam paylaşımlardan haberim olmayacakmış… takip etmeme rağmen wordpress teki “takip edilen siteler” listemde görünmüyor hiç biri…

    Beğen

    • Sevgili arkadaşım blogspota ilk yazdığımda da aynı sorun olmuştu. Uğraşıyorum , izleyiciler butonunu yerleştirmeyi çözeceğim inşallah !

      Beğen

  2. rusyena dedi ki:

    wordpress te izleyiciler gadget ı yok… e-mail ile takip gerekiyor… ya da diğer wordpress kullanıcılarının kayıt olabileceği ikinci bir yolla… ben bu yolla takibe aldım…. blogumun sol üstünde Okuyucu yazan yere tıkladığımda takip ettiğim sitelerin son yazılarını görüyorum ama seninkiler orada görünmüyor…

    blogumun sağ alt tarafında iki farklı buton var, onların biri e-mail yolu ile takip etmek isteyenler için, diğeri de wordpress e üye olanların takip edeceği buton… onları bileşenler bölümünden aktif hale getirebilirsin…

    Beğen

  3. Evet, burada da bazı teknik sıkıntılar var. Yorum yazarken sorun yok ama yanıta yanıt yazarken harfler düşüyor, boşluklar kayboluyor vs. Yani yıllardır alışık olduğumuz blogger sohbetleri galiba burada olmayacak:) Sağlık olsun.

    Burada İzleyiciler gadgetını , bağlantı vererek kendim oluşturmuştum. Sayfamda görebilirsiniz Şu an nasıl oluşturduğumu sorsanız, biraz kurcalamam gerekir derim:) Sanırım kullandıkça pratik hale getireceğiz.

    Güzel kıza gelince, o bir prenses.. Her şeyi ile güzeller güzeli, özel bir kedicik..Maaşallah!

    Liked by 1 kişi

    • Sevgili komşum inanın ki o eski günlerimizin özlemiyle açtım bu bloğu , blogspotta eski hareket yok , takip ettiğim kişiler nerdeyse 3-4 yıldır yeni yayın yapmamışlar. Benim pc ‘ye de ne olduysa virüs girmiş iki satır yazamıyorum. Hemen başka siteler açılıyor, alakasız görüntüler falan çıkıyor. Birkaç kez temizlettim ama sonuç değişmiyor . Hal böyle olunca ıpade , akıllı telefona kaldım . Aslında yazmak istiyordum ama bu yeni aletlerle bloğa yayın giremiyordum. İşte böyle… ve haklısınız burada da pekçok teknik sıkıntı var. Sağolsun Ruşen yardımcı oluyor , wordpress’e mail yoluyla abone olunuyormuş , bir şeyler ekledim ama bilmem becerebildim mi? Biz birbirimizi her yerde her koşulda buluruz öyle değil mi? Begonvilli Ev’in tüm canlarına kucak dolusu sevgiler 💖

      Beğen

      • Bence de bloglarda eski canlılık kalmadı. Çok merak ettiğim bir kaç eski dost var. Hiç yazmıyorlar artık. Umarım sağlıkları iyidir.Wordpress’e mail yolu ile abonelik nasıl oluyor? Yeni eklenen yazıları maille mi haber veriyorlar? Öyle ise pek pratik gelmedi bana. Maillerimi düzgün takip edemiyorum. Kendi blog sayfamı açtığım zaman izlediklerimi de görmek isterim. Evet haklısınız, biz birbirimizi bulur ve izleriz. Bizden de kucak dolusu sevgiler, selamlar.

        Beğen

  4. Zeynep ŞAHİN dedi ki:

    Nilgün Abla, nerede yazmak kolay geliyorsa orada yazın ama yeter ki bir bloğunuz olsun.. Hani terk edilmiş ev olmasın, yaşayan kapısı açık ev olsun..Senelerdir olduğu gibi ben yine içim sıkıldıkça geleyim evinize, yazdıklarınızı okuyayım fotoğraflarınıza bakayım..sizi bulayım yani..

    Takipçi butonu olmasa bile blog linkini kopyalayıp okuma listemize kendimiz ekleyince hiç sorunsuz yazılarınız listemizde görünüyor. Sorun yaşayanlara bunu söyleyebilirsiniz.

    Ben de bu kızın pozlarına bayılıyorum 🙂
    Sizi okumak öyle güzel ki, umarım buraya ısınır ve sürekli yazarsınız..

    Beğen

    • Oyyyy Zeynep’im gelmiş 💞Hoşgeldin canım, mutluluk getirdin. Doğrusu yazmayı da paylaşmayı da seviyorum ben, dilerim dediğin gibi olur buraya ısınırım.
      Sevgiler canım!

      Beğen

Bir Cevap Yazın

