Sevgili Peter

Bundan 2 yıl önce 1 Mayıs’ı senin o güzel halkınla birlikte coşkuyla kutlamıştım. Görkemli , asil ama canayakın sokaklarında dolaşmış, lezzetli yemeklerinin tadına bakmış her akşam aynı yerde dondurmayla servis edilen sıcacık elmalı turtandan yemiştim. Beni öylesine büyülemiştin ki… Döner dönmez anılarımı yazmak , seni ziyaret edeceklere ufak tavsiyelerde bulunmak istemiştim ama bir türlü fırsat bulamamıştım. Biraz da kırılmıştım, haydi itiraf edeyim, son gün tekne gezisine çıkmadan hemen önce sırt çantamdan tabletimi çaldırmış yüzlerce güzel fotoğrafımı kaybettiğim  için çok üzülmüştüm, tabletime mi yanayım anılarımı yüklediğim fotoğraflara mı bilememiştim…

Bu gün ne yazık ki terör nedeniyle anılan adın , masum insanların ölümü seni yeniden aklıma düşürdü…

Başın sağolsun sevgili Peter 😔

IMG_0290

Sevgili Peter” üzerine 4 yorum

  1. Yeni yeriniz hayırlı,uğurlu olsun öncelikle ♥♥♥ Özlemiştim sizi okumayı bu arada. Ne iyi yapmışsınız ♥♥♥

    Sanıyorum WordPress de birde e-mail ile takip butonu olmalı.Abone olunursa yayın yaptığınıza dair haber anında düşüyor mail listesine.

    Bana gelince, izlediğim bloglar listesine ekleyeceğim sizi. Blogun yan kolonunda göz atarım. Daha kolay oluyor (yayın yaptığınızda “gecikmeli de olsa” görme ve hemen koşup gelme imkanım olur)

    Peter, dünyanın en güzel şehirlerinden biridir. Ona ve aslında hiç bir yere yakışmıyor yaşananlar.

    Kocaman sevgi ve selamlarımla ♥

    Beğen

    • colette60 dedi ki:

      O güzel , mırıl mırıl sohbet ettiğimiz blog günlerimizin özlemiyle açtığım yeni bloğuma hoşgeldiniz. Yazılarım google plusda güncelleniyor, en kötüsü oradan takip edebilirsiniz. Pc me bir haller oldu yazmam çok zorlaştı , blogspot akıllı telefonlar için yeni bir sürüm geliştiremediği için artık buradayım . Bir sabah uyanalım Allah tüm kötüleri ıslah etmiş , iyiliğin gücü kötülüğü yenmiş olsun !

      Beğen

  2. rusyena dedi ki:

    Terör dünyaya yakışmıyor… oysa ne güzel bir dünyadayız… 😦
    ah benim de öyle bir sırt çantamdan cüzdan kaptırma anım var… kadıköy salı pazarında beş kuruşsuz kalmıştım (20 yıl önce)… gittiğim karakol yol paramı verdi, öyle döndüm evime… :))

    Beğen

    • colette60 dedi ki:

      Dünya neden bu kadar kötü oldu Ruşen? Bu yayın yeniyken dünyanın başka başka yerlerinde ne acılar yaşandı …
      Cüzdan kaptırmak da pek fenaymış, ya sonrası kimlikler kredi kartları yenileniyor falan…
      Geçmişte olsa da yine de geçmiş olsun arkadaşım !

      Beğen

Bir Cevap Yazın

