Sonbaharın ayak sesleri 

IMG_6910““””

Ben yaz insanı değilim diye öyle çok söyledim ki hani beni azıcık tanıyan bile < eee yeter ama anladık , bu kadar da şikayet edilmez ki canım > diyecektir.

Sonbaharı nasıl sevmem . Kış gibi üzmez, yaz gibi terletip bunaltıp canından bezdirmez. Gündüzleri hafif hafif esen rüzgar akşama göz kırpsa da ince hırkalara sarıp sarmalasa da bedenimizi , sonbahar demek benim için demli çay , kek ve kitap kokusu demektir!

Erikli tart yaptım demli çay  ve kitabımla biraz bahçe keyfi yapacağım. Bana eşlik eder misiniz?

Malzemeler

1 küçük su bardağı toz şeker, 1/2 su bardağı süt ,1/2 su bardağı sıvı yağ, 2 yumurta, 1 beking povder, vanilya ,2 bardak elenmiş un ve 5-6 adet ince dilimlenmiş İtalyan eriği

Şeker yumurta çırpılır, diğer malzemeler yavaş yavaş eklenir , karışım 20 cm. çapındaki kalıba dökülür , erikler bastırmadan üstüne yayılır ÖN ISI YAPILMAMIŞ fırında önce 20 -30 dakika  175 derece 5-10 dakika kadar da 160 derecede pişirilir ( fırınınızın özelliğine göre değişebilir ) . Ilınınca kalıptan çıkarılır dondurma veya taze süt kremasıyla servis edilir. Ben dondurmayı tercih ediyorum .

Denerseniz bana da haber verin bi koşu kalkıp geleyim 😊

Sonbaharın ayak sesleri ” üzerine 6 yorum

    • Çok teşekkür ediyorum . Hayat kısa yapacak pek çok şey var, o halde hedefe kısa yoldan varmalı. Çabuk hazırlanan basit ama garantili tarifler tercihimdir.

      Beğen

    • Olmaz mı Nurdan Hanımcığım , hiç olmaz mı? Bu yılı ben de hiç sevmedim , yılın suçu yok da hayat eskisi kadar güzel değil sanki …

      Beğen

  1. Ben de baharları seviyorum. Hele bu sene Antalya’da resmen yazın geçmesini bekledim. Nihayet serinledi ortalık, doğaya o sevdiğim ışık yerleşti de ben de eve girmez oldum 🙂 Rutubetsiz havada muhteşem dağları görebilmek bile huzur veriyor.

    Beğen

Bir Cevap Yazın

