Özledim

Son birkaç ay benim için çok çok zordu. Annemin hastalığı hızla ilerlemişti , artık çevresinde olan bitenle ilgisini kaybetmiş yalnızca beni ve sıkça gördüğü birkaç kişiyi tanır olmuştu …

Sonra … Bayramın 2. günü kuş oldu uçuverdi !

Bu sıkıntılı süreci hobilerime sığınarak atlatmaya çalıştım.

Aklımı veremediğim için kitap okuyamıyordum ama sıcaklar elverdiğince ördüm …

Blog sohbetleri bana her zaman iyi gelmiştir …

Buraya sık uğrayamadığımın farkındayım , instagramda yayınladığım birkaç fotoğrafımla bir ” merhaba” demek istedim . Daha uzun yazacak gücü kendimde bulana değin bunlar burada dursun bakalım …

Özledim” üzerine 8 yorum

  1. Ne zamandir buralarda pek yoksun, keske yine bir seyler paylassan diye dusunuyordum ama boyle bir haber beklemiyordum. Basin sagolsun Nilgun ablacim, cok uzuldum. 😦 Sızısı kaliyor boyle kayiplarin ama sevdigin seylerle ugrasmak, sevdigin insanlarla olmak iyi gelecektir. Kucakliyorum seni, sevgiler..

    Beğen

Yorum bırakın